12 Nisan 2009

Beş Duyu

Bir kaç saat önce Hande Yener'e sordular televizyonda, "5 duyundan biri olmayacak olsa hangisi olmayaydı" diye, kadın "tad alma" dedi. TAD ALMA! Tad almak istenmez mi hey Hande, deli misin sen? Bir de dedi ki "duymaktan vazgeçemeyeceğime göre" gibisinden bi şeyler. Ehy. Anladık yani san'atçısın, afferin. Şunu mu duymaktan vazegeçemeyecen lan?



Iptıs çaktıs yani, nedir? Gerçi Hande kendini çok geliştirdi, biliyoruz. (Deviantjesüs yazmadan yazayım.) Ama 4 sene öncesinin boktan Türkçe popunun bayrak taşıyanı, eller havayanın kraliçesi böyle müzik konusunda artislik yapmamalı.

Aslında yapsın lan bana ne. Ahah. Çok alışmışım böyle ciddi ciddi, "şu yapılmamalıdır, bu edilmemelidir." Sana ne lan? Yapar, der ki "efenim en önemlisi duymak tabiğğ". Ahaha. Ama yapmasa daha iyi.

Neyse, ben olsam ya hissetmek ya koklamak derdim. Diğer üçü mühim. Ya tad almak verilir mi lan? Kıbrıs'ı veririm, tad almayı vermem. İskender diyorum, patates kızartması diyorum! Mantar yedim yeni, şahane. İstiridye mantarı. Elit. Binaenaleyh, Tad almayı vermeyiz!

Oh lan ne rahatmış böyle yazmak. Yük kalktı üzerimden. Ne o ya öyle siyaset sinir stres. Ooh. İpimle kuşağım. Valla şahane.


Not: "Ne oluyor lan? Güzel güzel yazıyordu bu adam, saçmalamış." diyenleri şuradan Wordpress'e alıyoruz. RSS'e üye olanları wordpress'e yazı eklenince uyarılacak, buraya eklenince uyarılmayacak şekilde ayarlayabildiğimi umuyorum, beceremediysem de kusura bakmayın, şeyediverin siz. Burası artık böyle oldu. Yemek tarifi bile çıkabilir buradan her an. Sevimli kedi resmi bile çıkar artık. Fena.

Aha al, extremely fluffy cat. OLACAĞI BUYDU!
(Tavşan aslında.)

2 yorum:

aysikukedisi dedi ki...

oh be ketmet fotoğraflı bilog.

LLuvia dedi ki...

"İstiridye mantarı" olm yemediğin gün var mı yuhunuz!!:P Bi de sana izninizle küfür edicem tüm şarkıyı gaza gelip dinledim şimdi midem bulanıyor.
Git şunu dinle mutlu mutlu eğlen:P
http://nothingleftatall.blogspot.com/2009/03/gene-gec-bulduk.html
Ha bi de aklıma düşürdün ben bi Bedük postu yazıyım yaa ayıp olmasın adama:)